Tako sedaj živimo na koncu verige teh dogodkov, v svetu, ki je iz tega nastal. Svet, ki je ujet v mrežo neodplačljivih dolgov nepredstavljivih razsežnosti, katerih resničnost ni nič bolj trdna od neverjetno visokih številk, ki švigajo kot elektronski signali od enega računalniškega zaslona do drugega; pa vendar se z njihovo pomočjo nadzoruje celotne populacije ljudi. Svet, ki je onesnažen že skoraj preko možnosti, da bi se ga dalo še kdaj očisti, in ki je postal predmet muh nehvaležne znanosti genetskih modifikacij, katerih posledice se prav lahko izkažejo za katastrofalne za svet narave. Svet, čigar naravni viri so bili izropani do točke izčrpanja zaradi zahtev grabežljivega potrošniškega sistema, ki ga trenutne vladajoče strukture, kljub njihovim nasprotnim zatrjevanjem, spodbujajo, kolikor morejo. Svet, ki je hipnotiziran z mitom demokracije, kjer hodijo ljudje volit v vedno manjšem številu, da bi izbrali marionetne vlade držav, ki niso drugega kot kolonije finančnih oligarhij, ki ne prisegajo nobeni naciji in jih nihče ni izvolil. Svet, katerega prebivalci uživajo komaj katero drugo svobodo kot to, da trošijo kolikor in kakor zmorejo, kakor zasvojeni in pokorjeni odvisniki od Svetovne Države.
To morda izgleda kot pretirano turoben oris sveta, v katerem živimo. A če odvijemo mašnice in darilni papir ter pogledamo pod sijajno površino potrošniškega raja, odkrijemo surovo resničnost. Gotovo obstajajo vidiki Evropskega projekta, ki so šli proti temu splošnemu nihilističnemu trendu, vendar o njih zaradi časovne stiske ob tej priložnosti ne morem govoriti. Vendar, kar je gotovo, je to, da tako negativni procesi, ki sem jih povzel, kakor nekaj pozitivnih, vodijo k istem zaključku: da je čas, da se islam ponovno pojavi po petsto letih odsotnost in pokaže pot v mnogo bolj živo prihodnost.
Da bi razumeli, zakaj je temu tako, je najprej treba razumeti, kaj islam je, ter predvsem, kaj islam ni. Številni Evropejci vidijo islam kot tujo religijo. Pa ni. Islam ni arabski, turški ali pakistanski. Islam nima nič z etničnim izvorom ali vzhodno kulturo. Islam je, in je vedno bil, kategorično univerzalen, veljaven enako za vsa ljudstva na vseh koncih sveta.
Obstaja, in vedno je obstajala, le ena avtentična duhovna tradicija, ki je obenem pravica in vzrok obstoja vsakega človeškega bitja. Vsa velika svetovna verstva so manifestacije tega prvobitnega naravnega verstva, ki so se pojavila v različnih obdobjih človeške zgodovine. Krščanstvo je tako predzadnja verzija te velike tradicije. Islam je ta tradicija v končni obliki. Iz naših misli moramo izločiti geografske in kulturne predsodke. Kar je treba prepoznati je, da je treba služiti Edinemu Bogu, za katerega v naših srcih v času, ko najbolj potrebujemo pomoč, vsi vemo, da obstaja; Izvor in Stvaritelj Sveta, Resničnost sama po sebi; ta Edinstvena Moč, od katere je vse ostalo popolnoma in ves čas odvisno, ki pa je sama iznad tega, da bi rabila karkoli.
Iz zgodnje zgodovine človeštva je razvidno, da je bilo zavedanje Boga in življenje v harmoniji z zakoni, ki vladajo bivanju, ljudem skorajda intuitivno.
Sčasoma pa so ljudje postajali vse bolj nedovzetni in pričeli so bolj in bolj prestopati svoje naravne meje, kar je povzročalo, da se je stanje človeštva pričelo kvariti in prihajati v neskladnost. Zaradi milih in sočutnih temeljev Božje narave, so se začeli od časa do časa pojavljali ljudje navdiha, ki so spomnili ljudi na njihovo pravo naravo in jih vodili nazaj na pot vere, ravnotežja in pravice, ki so jih bili zapustili.
Končni Božji opomin človeškemu rodu je prišel v obliki Korana, razodetega Poslancu Mohammed-u, naj bo mir in blagoslov nad njim. Koran je bil posebno in izrecno namenjen kot univerzalno sporočilo, ki odgovori na duhovne in družbene potrebe vsakega človeškega bitja od takrat naprej. Ko je Mohammed umrl, je bil izpolnil svojo nalogo s tem, da je pod Božjim vodenjem vzpostavil cvetočo skupnost ljudi s pravično politično, gospodarsko in pravno strukturo, ki je varovala živo in sočutno družbeno realnost, in omogočala razcvet duhovnosti, ki je bil tako globok, da ni bil globlji nikdar doslej.
Ta celota, ki znotraj sebe obsega pravilno delovanje vsakega elementa človeškega življenja, je islam. Je popoln model Božjega navodila za delovanje na vseh področjih življenja, ki ga rabimo sedaj, če želimo preživeti kot človeška skupnost. V njegovem jedru je odnos vsakega posameznika do Stvaritelja, kar pa ne more živeti in uspevati samo za sebe. Raste lahko le, če ljudje ostanejo znotraj moralnih meja, ki dejansko predstavljajo njihovo naravno obliko. Ti okvirji pa potrebujejo zakone in ekonomske omejitve, predpisane z Božjim Razodetjem, da ostanejo v veljavi. Samo islam še vedno vsebuje vse te elemente.
Presenetljivo je, da lahko za vsa področja, na katerih je sedanja družba bolna in v težavah, najdemo v naukih islama posebno zdravilo. Dejansko pa to ni presenetljivo, če vemo, da je bil islam razodet kot univerzalno vodilo za zadnje obdobje človeške zgodovine Tisti, ki ve, kaj bitja, ki jih je ustvaril, potrebujejo. Poglejmo nekaj primerov.
Oderuštvo, zlasti v svoji najbolj razširjeni obliki posojanja denarja za obresti, je bilo že omenjeno. Ena od neposrednih posledic je naraščajoči potrošniški dolg, ki je dosegel višine brez primere. Cena na človeški strani so stiske in napetosti v mnogih družinah, za mnoge pa obup preprosto nad preživetjem, kar vodi v naraščajoče število samomorov. V mednarodnem prostoru je položaj pogosto še slabši. V nekaterih državah bruto domači proizvod ne zadošča niti za plačilo obresti na izposojeni denar. To pomeni, da vsakdo v teh deželah dejansko dela za tuje banke. Temeljne posledice oderuštva so načele vse vidike človeškega življenja. Ne bomo se spuščali v podrobnosti te teme, saj je bilo objavljenih mnogo del v zvezi s tem in so na voljo tistim, ki želijo izvedeti več. Dovolj je, da podarimo, da je oderuštvo strup, ki okuži vse, česar se dotakne. Njegova prepoved v Koranu, uporaba oblik podjetništva, ki ga preprečujejo, in ponovna uvedba zlatih in srebrnih kovancev, ki jih zahtevajo, pomeni, da islam ponuja prava sredstva, da se izognemo temu prekletstvu, ki je že skorajda zasužnjilo ves svet.
Splošno je znano, da velik del kriminala, ki je v našem času dosegel že epidemični obseg, povezan z rabo alkohola in drog. Če k temu dodamo velik odstotek nesreč, povzročenih zaradi alkohola, naraščajočo stopnjo alkoholizma in povezanih družbenih problemov, ter nezaslišano število odvisnikov od drog vseh vrst, je koranska zapoved, ki prepoveduje snovi, ki omamljajo, očitno nujno potreben radikalen ukrep proti temu žgočemu družbenemu problemu.
AIDS ogroža milijone življenj. Ni mogoče zanikati, da se ta nadloga širi skoraj izključno zaradi spolne promiskuitete, katere razsežnosti poprej nikdar niso bile tolikšne, kot danes, in posebej zaradi istospolnih praks, ki so še pred nedavnim veljale za nenaravne in nezakonite v vseh družbah sveta. Poleg tega obstajajo grozljivi zločini posilstva in incesta, katerih redno in vse pogostejše pojavljanje izgleda že vseprisotno. Tudi ključe do tega pomembnega področja drži islam. Daleč od tega, da bi bila potlačena, je spolnost v islamu spodbujana in ima na voljo širok prostor. Vendar pa so njene meje jasno začrtane in kazni za njihovo prekoračitev izjemno ostre. Prav tako so priložnosti za spolne odnose izven začrtanih okvirov minimalne. Ker so razširjene družine in nudenje gostoljubja sestavni del islama, je družinsko življenje muslimanov polno in odprto, in nevarni čustveni tokovi, ki pogosto vodijo v zločin v primerih nuklearnih družin, so v muslimanskih družbah mnogo manj pogosti.
Zadnji in nemara najpomembnejši način, s katerim bo islam pozdravil bolezni naše družbe, je s pomočjo neizmernega fizičnega učinka molitve, ki določa točke v dnevu vsakega muslimana. To dejanje postavi čaščenje Boga ponovno tja, kamor spada, v središče življenja vsakega človeka in zagotavlja zdravje družbe kot celote. Ljudem daje pravilen odnos do bivanja, da ne postanejo popolnoma zatopljeni v življenje tega sveta. Je neprestan opomin na neznatno naravo tega življenja, na neogibnost smrti, ter da je tisto, kar ji sledi, odvisno od tega, kako živimo, in se nadaljuje v neskončnost. Sprejemanje odgovornosti, ki je zajeto v tem odnosu, naredi ljudi dovzetne za upoštevanje življenjskih okvirov, namesto da jih naduto prestopajo. Ustvarja pogoje, kjer ljudje sprevidijo, da takojšnje samo-zadovoljstvo ni nujno v njihovem največjem interesu, ter da jim prinašajo velikodušnost, potrpežljivost in dober značaj resnične in otipljive koristi.
Dejstvo je, da samo islam vsebuje vse potrebne elemente, ki lahko pripeljejo do družbene spremembe, ki jo naša družba tako nujno potrebuje. Z islamom se bo spremenilo vse. Pravična vladavina bo zamenjala tiranijo politične nesposobnosti. Enakovredna izmenjava bo zamenjala tiranijo oderuške ekonomike.
Odkrita pravičnost bo zamenjala tiranijo pristranskega legalizma. Preprosto čaščenje in notranja svoboda bosta zamenjali tiranijo sekularnega materializma. Obe možnosti sta jasni. Lahko smo bodisi krotka jagnjeta, ki se pasivno podredijo mesarjevemu nožu oderuštva v rokah nihilistične Svetovne Države. Lahko pa smo muslimani, ki se ukvarjamo s čudovitim podjetjem načrtovanja nove prihodnosti za našo družbo. To je pot polna tveganja in razburjenja, a je zanjo zagotovljena nagrada, ki daleč presega vse, kar vam lahko ponudi katerakoli zavarovalna družba. Pridružite se nam, ki si prizadevamo, da postane islam prihodnost Evrope.
Vir: Mezquita de Granada
Oddajte komentar